مبلغ قرارداد بصورت غیر نقد (تهاتر) می باشد.
شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار: شامل عملیات اجرای سیستم ابیاری مکانیکی خیابان های امیر کبیر ،حکیم نظامی،ابوریحان،پارس ،جهان ارا،همت ورودکی واحداث مخزن بتنی 200 متر مکعبی واصلاح تشک باغچه ها
1. محل اجرای کار :سطح منطقه8
سایر مشخصات و میزان خسارت ناشی از تاخیر یا عدم انجام کار مندرج دراسناد پیوست می باشد.
2. مدت اجرای کار (14) ماه(شروع پیمان از تاریخ تحویل بستر به پیمانکار)
3. دستگاه نظارت : اداره فضای سبز منطقه 8
4. مهلت مراجعه جهت توانسنجی ودریافت اسناد ازتاریخ 21/7/94لغایت 10/8/94می باشد
5. آخرین مهلت تسلیم پیشنهاد ها ساعت 14 یکشنبه مورخ 10/8/94 می باشد .و به پیشنهادهای واصله پس از آن ترتیب اثر داده نمی شود.
6. پیشنهاد های واصله ساعت .10 روز دوشنبه مورخ 18/8/94 درکمیسیون مناقصه بازگشایی خواهد شد .نماینده هر یک از پیشنهاد دهندگان (با ارائه معرفی نامه )می توانددر جلسه بازگشایی حضور داشته باشد .
7. نشانی محل تحویل اسناد مناقصه : میدان امام خمینی-ابتدای خیابان شهید فیاض بخش-شهرداری منطقه8
1. پاکت پاکت های (الف، ب) باید سر بسته و لاک و مهر شده به شرح ذیل تحویل دبیر خانه اداره امور قراردادها وپیمانها شود و رسید دریافت گردد :
الف : تمام اسناد مناقصه از جمله این دعوت نامه ،دفترچه پیمان یا شرح مشخصات و تعهدات و تصـویر آگهی تاسیس و تغییرات شرکت توسط دارندگان امضا مجاز و مهر تایید شده و باضمانت نامه بانکی شرکت در مناقصه به مبلغ56400000 ریا ل( پنجاه و شش میلیون و چهارصد هزار ریال)
به شهرداری داخل پاکت سربسته ارائه نماید.
تبصره 1 : تضامین قابل قبول:( ضمانت نامه بانکی در وجه شهرداری مشهد-وجه نقد بصورت : فیش واریزی مبلغ فوق به حساب 700786319981 سپرده شهرداری نزد بانک شهر شعبه شهرداری منطقه8 / چک تضمین شده بانکی در وجه شهرداری مشهد / چک بین بانکها در وجه شهرداری مشهد )
تبصره2 : چک جاری شرکت ؛ ایران چک و وجه نقد مورد قبول نمی باشد .
تبصره 3 : ضمانت نامه بانکی باید در فرم صحیح خود و همراه با پرفراژ و تمبر ارائه گردد و ضمانت حسن انجام تعهدات بجای ضمانت شرکت در مناقصه ارائه نشود.
تبصره 4 : مدت اعتبار تضمین های فوق باید حداقل سه ماه پـس از تـاریخ تحویل پیشنهاد بوده و برای سه ماه دیـگر نیـز قابل تمدید باشد
پاکت ب : روی پاکت عنوان مناقصه ،عنوان پاکت و اسم شرکت و تلفن دسترسی قید گردد ضمناً محتویات پاکت ب شامل فرم های زیر می باشد :
- نرخ پیشنهادی در فرمهای مربوطه که بدون خـط خـوردگی و بصورت حروفی باشد
- آنالیز قیمت پیشنهادی
2. شرایط مناقصه :
1-10 .هزینه چاپ آگهی مناقصه در روز نامه ها از برنده مناقصه دریافت خواهد شد لذا پیمانکار می بایستی از هزینه آگهی هر مناقصه قبل از ارائه پیشنهاد اطلاع حاصل نماید
2-10 محل تامین اعتبار پروژه فوق از محل اعتبارات شهرداری بوده که بیمه آن مشمول ضوابط طرحهای غیر عمرانی میباشد وکل حق بیمه و مالیات و سایر کسورات قانونی بعهده پیمانکار می باشد .
3-10ضمانت نامه انجام تعهدات طبق آئین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 42956/ت 28493ه – 11/8/82 به میزان 5 درصد مبلغ قرارداد دریافت و برابر شرایط آئین نامه فوق و قرارداد مسترد خواهد شد
4-10مدت اعتبار پیشنهاد قیمت 3 ماه از تاریخ پیشنهاد قیمت می باشد و به پیشنهاد های مشروط و مبهم و خارج از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
5-10 در صورت عدم تمایل به شرکت در این مناقصه بایستی حداکثر تا آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات مراتب را کتباً به اداره امور قراردادها و پیمانها اعلام نمایید .(در مناقصه محدود)در صورت قصور در اجرای تکلیف ، در ارجاع مناقصه های بعدی موثر خواهد بود .
6-10 شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری مشهد موضوع ماده 10 آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
3. اسناد و مدارک مناقصه به دارندگان حق امضاء یا نماینده شرکت با ارائه معرفی نامه معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد .(درمناقصه محدود)
4. در صورتی که پس از دریافت اسناد و ارائه پیشنهادبه هر علتی مایل به شرکت در مناقصه نمی باشیدیا قصد اصلاح پیشنهاد خود را دارید باید حداکثر تا آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات مراتب را کتباً به مناقصه گذار اعلام نمایید در صورت قصور در اجرای تکلیف ، در ارجاع کار در مناقصه های بعدی موثر خواهد بود و به درخواست انصراف یا اصلاح پیشنهاد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
5. در صورتیکه مبلغ کار مورد مناقصه با در نظر گرفتن کارهائی که اخیراً برنده شده اید و یا هنوز به سازمان مدیریت اعلام نشده از ظرفیت ارجاع کار یا تـعداد کـار مجـاز شما تجـاوز می نماید مراتب را کتبا به دستگاه مناقصه گزار و دفتر امور پیمانکاران معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی اطلاع دهید شرکـت شما در این مناقصه و اعلام پیشنهاد قیمت به منزله رعایت موارد فوق بوده و در صورتیکه مراتب فوق رعایت نشده باشد تسلـیم پیشنهـاد شمـا از درجـه اعتبـار ساقـط بوده و رد گردیده وفق مقررات اقدام میشود.
6. دستگاه مناقصه گزار دررد تمام یا هر یک از پیشنهاد ها مختار است.
7. هرگاه اطلاع حاصل شود کـه پیشنهـاد دهندگان به زیان مناقصه گزار و یا منافع جمهوری اسلامی ایران تبانی نموده اند پیشنهاد تبانی کنندگان رد گردیده و ضمانت نامه شرکت کنندگانی که در این جریان حضور داشته اندضبط می گردد و اسامی ایشان به مراجع قانونی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی اعلام می گردد .
8. در صورتیکه برنـده مناقصـه ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ برنده در ارائه مدارک لازم و ضمانت نامه حسن انجام تعهدات تاخیرنموده یا از انعقـاد قرارداد خـودداری نماید ضمانت نامه شرکت در مناقصه وی به نفع شهرداری ضبـط و با نـفر دوم قـرارداد منعقد خـواهد شد و در صـورت خودداری نفر دوم ضمـانت نـامه وی نیز ضبط می گردد.
9. مناقصه گزار می تواند تا روز تعیین شده برای تسلیم پیشنهاد با صدور الحاقیه و یا اصلاحیه در اسناد مناقصه ، تجدیدنظر کرده و یا موعد تسلیم و یا گشایش پیشنهادها را ، به تعویق اندازد .
10. شهرداری می تواند مقدار کالا یا کار مورد معامله را تا 25% کل مورد معامله کاهش یا افزایش دهد.
11. پیشنهاد دهندگان بایستی قانون منع مداخله کارکنان دولت را رعایت نمایند.
در صورت مشاهده هر گونه نقص ، ابهام یا دوگانگی در اسناد مناقصه یا شرایط اعلام شده موضوع ترجیحاًبصورت کتبی ویا از طریق شماره تلفن 4-38591091منعکس و پیگیری گردد
با توجه به ایتکه حجم نقشه ها بالا میباشد در صورت نیاز به واحد امور قراردادها مراجعه نمایید