• دوشنبه،29 دی 1399
  • ورود
سامانه ارجاع کار (مناقصه ، مزایده ، استعلام ، فراخوان )
  • صفحه اصلی
  • راهنمای سامانه
  • جستجوی پیشرفته
  • پرسش و پاسخ متداول
  • قوانین و بخشنامه ها
  • ارتباط با ما
  • سامانه تامین کنندگان مشهد

      (جزئیات)      
     جزئیات
      • برگزارکنندگان
        |- اداره امور قراردادها و پیمانهای مرکز
        |- منطقه 1
        |- منطقه 2
        |- منطقه 3
        |- منطقه 4
        |- منطقه 5
        |- منطقه 6
        |- منطقه 7
        |- منطقه 8
        |- منطقه 9
        |- منطقه 10
        |- منطقه 11
        |- منطقه 12
        |- منطقه ثامن
        |- سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
        |- سازمان مدیریت پسماند
        |- سازمان پارک ها و فضای سبز
        |- سازمان زمین و مسکن
        |- سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده ...
        |- سازمان پایانه های مسافربری
        |- سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
        |- شرکت هفت حوض
        |- سازمان اتوبوسرانی
        |- سازمان تاکسیرانی
        |- سازمان حمل و نقل و ترافیک
        |- سازمان عمران
        |- سازمان اقتصادی ، سرمایه گذاری و ...
        |- سازمان فردوس ها
        |- سازمان بازآفرینی فضاهای شهری
        |- سازمان فرهنگی و تفریحی
        |- سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری
        |- مدیریت اجرایی طرح میدان شهدا
        |- شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه
        |- شرکت ترافیک هوشمند الیت
        |- شرکت قطارشهری
        |- شرکت بهره برداری قطار شهری
        |- شرکت ترافیک هوشمند الیت
        |- موسسه فرهنگی شهرآرا
        |- تدارکات ستاد
        |- درمانگاه شهرداری
        |- دفتر آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی
        |- مدیریت سازماندهی شبکه یکپارچه خدمات ...
        |- اداره کل دفتر طرح ها و مطالعات شهری
        - نمایشگاه بین المللی
      • منطقه 8 » فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره : 1397/8/101
        " نکات مهم جهت شرکت در مناقصات "

        1- کلیه پیمانکاران باید آنالیز مبلغ پیشنهادی خود را ضمیمه آن بصورت مهر و امضاء شده در پاکت " ب " تحویل نمایند.
        2- کلیه اسناد مناقصه را پس از دریافت از سایت با مهر و امضاء مجاز در پاکت " الف " تحویل دبیر خانه نمایند. و در مواردی که ارائه سفته مجاز می باشد (قراردادهای سه ساله ) نیز کلیه مندرجات آن تکمیل و سپس در داخل پاکت " الف" گذاشته و تحویل شود.
        3- داشتن تاییدیه اداره کار جهت شرکت در مناقصات خدماتی، فضای سبز، پشتیبانی و نگهداری ساختمانها و ماشین آلات و چاپ و تکثیر و بهره برداری از تاسیسات ضروری می باشد و باید به امور قراردادهای مناقصه گذار تحویل تا در پرونده مربوطه نگهداری شود.

        شهرداری مشهد
        منطقه 8
            تاریخ : ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
            شماره :  1397/8/101
        مناقصه عمومی---- یک مرحله ای
        ارجاع کار نیاز به توان سنجی کیفی:ندارد
        موضوع : واگذری امور خدمات شهری (تنظیف شهری و رفع سد معبر)
        موضوع مناقصه : واگذاری امور خدمات شهری ( تنظیف شهری و رفع سد معبر) منطقه 8 شهرداری مشهد
         مبـلغ برآورد: مبلغ سه ساله پیمان (بدون لحاظ تورم سالهای دوم و سوم پیمان )296.454.226.380 ریال می باشد لازم به توضیح است حسب نظر شورای محترم اسلامی شهر مقرر گردید مبلغ سه ساله پیمان بدون لحاظ پیش بینی تورم سالهای آتی اعلام گردد لذا در پایان پیمان مبالغ واقعی تعدیل سالهای دوم و سوم (سال 98 ،99 و باقیمانده پیمان در سال 1400 ) به مبلغ سه ساله اولیه (مبلغ فوق ) اضافه میگردد . همچنین حسب ضوابط و مقررات به مبلغ نهایی (مبلغ سه ساله اولیه بهمراه مبلغ واقعی تعدیل سالهای دوم و سوم ) 25 درصد افزایش و یا کاهش نیز در صورت ابلاغ توسط کارفرما تعلق میگیرد .
        برآورد مبلغ پایه برای یکسال جهت بررسی برآوردهای پیمانکاران شرکت کننده در مناقصه (بدون لحاظ تورم و با لحاظ هزینه کسورات (بیمه ) ،عیدی ،پاداش و سنوات کارگران و هزینه خودروی جاروب شخصی 98.818.075.460 ریال می باشد . لازم بذکر است مبلغ فوق براساس قیمت های مصوب سال 96 محاسبه گردیده و درسال جاری به این پیمان تعدیل تعلق میگیرد و برآورد پیمانکاران شرکت کننده در مناقصه نیز بایستی بر اساس قیمت های سال 96 باشد .
         
        شهرداری منطقه 8 با توجه به مجوز شماره 36409/97/23   مورخ 1/3/97 در نظر دارد طبق شرایط و مشخصات مندرج در دفتر چه پیمان پیوست مناقصه ای با مشخصات زیر را برگزار نماید:
         
        موضوع مناقصه : واگذاری امور خدمات شهری ( تنظیف شهری و رفع سد معبر) منطقه 8 شهرداری مشهد
         
        مبـلغ برآورد: مبلغ سه ساله پیمان (بدون لحاظ تورم سالهای دوم و سوم پیمان )296.454.226.380 ریال می باشد لازم به توضیح است حسب نظر شورای محترم اسلامی شهر مقرر گردید مبلغ سه ساله پیمان بدون لحاظ پیش بینی تورم سالهای آتی اعلام گردد لذا در پایان پیمان مبالغ واقعی تعدیل سالهای دوم و سوم (سال 98 ،99 و باقیمانده پیمان در سال 1400 ) به مبلغ سه ساله اولیه (مبلغ فوق ) اضافه میگردد . همچنین حسب ضوابط و مقررات به مبلغ نهایی (مبلغ سه ساله اولیه بهمراه مبلغ واقعی تعدیل سالهای دوم و سوم ) 25 درصد افزایش و یا کاهش نیز در صورت ابلاغ توسط کارفرما تعلق میگیرد .
        برآورد مبلغ پایه برای یکسال جهت بررسی برآوردهای پیمانکاران شرکت کننده در مناقصه (بدون لحاظ تورم و با لحاظ هزینه کسورات (بیمه ) ،عیدی ،پاداش و سنوات کارگران و هزینه خودروی جاروب شخصی 98.818.075.460 ریال می باشد . لازم بذکر است مبلغ فوق براساس قیمت های مصوب سال 96 محاسبه گردیده و درسال جاری به این پیمان تعدیل تعلق میگیرد و برآورد پیمانکاران شرکت کننده در مناقصه نیز بایستی بر اساس قیمت های سال 96 باشد .
         
        الف )با عنایت به نامه شماره 7490/4 /ش مورخ 4/6/94 شورای محترم اسلامی شهر در خصوص حذف 3 درصد مالیات تکلیفی بر درآمد آنالیز پروژه های غیر عمرانی توسط کارفرما و با توجه به قانون مالیات های مستقیم سال 94 که از ابتدای سال 95 قابلیت اجرا دارد ،مورد مذکور در برآورد اولیه پیمان حذف گردیده و پیمانکاران شرکت کننده در مناقصه بایستی هزینه مذکور را مطابق ضوابط مربوطه در برآوردهای خود لحاظ نمایند .
         
        ب) به کلیه تغییرات قیمتی حاصل از مصوبات دولت و مراجع قانونی شامل حقوق و مزایای کارگران و ماشین آلات و عوارض قراردادهای پیمانکاری در هر سال درصد واقعی تعدیل ، محاسبه و پرداخت خواهد گردید .
         
        ج) به استناد نامه شماره 112676/96/22 به تاریخ 09/06/1396 معاون اداری و مالی شهرداری مشهد و بموجب ماده 2 آیین نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرائی و تقویت حسابرسی به شماره 26510/ت 39039 ک مورخ 09/02/1388 مصوبه هیات وزیران (که مورد تدقیق حسابرسان دیوان محاسبات نیز قرار گرفته ) پیمانکاران شرکت کننده در مناقصه ، درصورت برنده شدن و قبل از انعقاد قرارداد موظفند تسبت به ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده به انضمام گزارش حسابرسی یک سال قبل اقدام نمایند .
         
        د) هزینه آگهی مناقصه به عهده برنده مناقصه می باشد و کار فرما (شهرداری ) هیچ تعهدی در این خصوص ندارد
         
         
        1.           شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار: طبق دفتر چه پیمان .
         
        2.           محل اجرای کار : مشهد شهرداری منطقه 8
         
        3.           مدت اجرای کار :  (36 ) ماه شمسی
         
        4. دستگاه نظارت:  نظارت بر اجرای تعهدات پیمانکار از طرف کار فرما بعهده کارشناسان اداره خدمات و محیط زیست شهری منطقه به عنوان ناظرین مقیم و حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری بعنوان دستگاه نظارت عالیه واگذار گردیده است
         
        5 مهلت مراجعه جهت توانسنجی دریافت اسناد از تاریخ 23/03/97 لغایت 09/04/97 می باشد
         
        6. آخرین مهلت تسلیم پیشنهاد ها ساعت 14 روز شنبه .مورخ 09/04/97 میباشد وبه پیشنهادهای واصله پس از آن ترتیب اثر داده نمیشود .
         
        7.    پیشنهاد های واصله ساعت  8:30 روز دوشنبه مورخ 11/04/97 در کمیسیون مناقصه بازگشایی خواهد شد نماینده هر یک از پیشنهاد دهندگان می تواند(باارائه معرفی نامه ) در جلسه بازگشایی حضور داشته باشد .
         
        8.     نشانی محل دریافت اسناد مناقصه : میدان امام خمینی ، ابتدای خیابان شهید فیاض بخش ، شهر داری منطقه 8 ، اداره امور قرارداد ها و پیمانها
         
        9.     پاکت های (الف، ب) باید سر بسته و لاک و مهر شده به شرح ذیل تحویل دبیر خانه اداره امور قراردادها وپیمانها شود و رسید دریافت گردد :
         
        پاکت الف : تمام اسناد مناقصه از جمله این دعوت نامه ، دفتر چه پیمان و نقشه ها و تصـویر آگهی تاسیس وتصویرآخرین تغییرات شرکت که صاحبین حق امضاء درآن درج شده باشد به همراه مهرشرکت ، علی ایحال از مدت آخرین تغییرات شرکت ، حداکثر دوسال نگذشته باشد وضمانت نامه شرکت درمناقصه برای سال اول به مبلغ (303.000.000) ریال و سفته برای سال دوم و سوم به مبلغ (600.000.000 ) ریال داخل پاکت سربسته ارائه شود .
         
        تبصره 1: ضمانت نامه های قابل قبول:(چک تضمین شده بانکی در وجه شهرداری مشهد / چک بین بانکها در وجه شهرداری مشهد / ضمانت نامه بانکی در وجه شهرداری مشهد / فیش واریزی مبلغ فوق به حساب 700786319981 سپرده شهرداری نزد بانک شهر شعبه جمهوری اسلامی مشهد)
         
        تبصره2 : چک جاری شرکت ؛ ایران چک و وجه نقد مورد قبول نمی باشد .
         
        تبصره 3 : ضمانت نامه بانکی باید در فرم صحیح خود و همراه با پرفراژ و تمبر ارائه گردد و ضمانت حسن انجام تعهدات بجای ضمانت شرکت در مناقصه ارائه نشود .
         
        تبصره 4: مدت اعتبار تضمین های فوق باید حداقل سه ماه پـس از تـاریخ تحویل پیشنهاد ها بوده و برای سه ماه دیـگر نیـز قابل تمدید باشد
         
        پاکت ب : روی پاکت عنوان مناقصه ،عنوان پاکت و اسم شرکت و تلفن دسترسی قید گردد ضمناً محتویات پاکت ب شامل فرم های زیر می باشد :
        - نرخ پیشنهادی در فرمهای مربوطه که بدون خـط خـوردگی و بصورت حروفی باشد
        - آنالیز قیمت پیشنهادی
         
        10-شرایط مناقصه :
         
        1-10 . هزینه چاپ آگهی مناقصه در روز نامه کثیر الانتشارخراسان و شهرآرا وروزنامه رسمی از برنده مناقصه دریافت خواهد شد لذا پیمانکار می بایستی از هزینه آگهی هر مناقصه قبل از ارائه پیشنهاد اطلاع حاصل نماید .
         
        2-10 محل تامین اعتبار پروژه فوق از محل اعتبارات شهرداری می باشد که بیمه آن مشمول ضوابط طرحهای غیر عمرانی می باشد وکل حق بیمه و مالیات و سایر کسورات قانونی بعهده پیمانکار می باشد .
         
        3-10ضمانت نامه انجام تعهدات برابر مصوبه شورای اسلامی شهر به میزان 5% درصد مبلغ قرارداد دریافت و برابر شرایط آئین نامه معاملات شهرداری (تهران) و قرارداد مسترد خواهد شد
         
        4-10مدت اعتبار پیشنهاد قیمت 3 ماه از تاریخ افتتاح پاکات قیمت می باشد و به پیشنهاد های مشروط و مبهم و خارج از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
         
        5-10 در صورت عدم تمایل به شرکت در این مناقصه بایستی حداکثر تا آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات مراتب را کتباً به اداره امور قراردادها و پیمانها اعلام نمایید .در صورت قصور در اجرای تکلیف ، در ارجاع مناقصه های بعدی موثر خواهد بود وبه درخواست انصراف یا اصلاح پیشنهاد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
         
        6-10شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری مشهد موضوع ماده 10 آئین نامه معاملات شهرداری (تهران)می باشد
         
        7-10در پروژه های عمرانی ودرصورت امکان وموافقت کارفرما پیش پرداخت طبق شرایط عمومی پیمان واسناد مناقصه پرداخت خواهد شد .
         
        11-اسناد و مدارک مناقصه به دارندگان حق امضاء یا نماینده شرکت با ارائه معرفی نامه معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد .
         
        12-در صورتی که پس از خرید اسناد به هر علتی مایل به شرکت در مناقصه نمی باشیدیا قصد اصلاح پیشنهاد خود را دارید باید حداکثر تا آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات مراتب را کتباً به مناقصه گذار اعلام نمایید.در صورت قصور در اجرای تکلیف ، در ارجاع کار در مناقصه های بعدی موثر خواهد بود .
         
        13-در صورتیکه مبلغ کار مورد مناقصه با در نظر گرفتن کارهائی که اخیراً برنده شده اید و یا هنوز به سازمان مدیریت اعلام نشده از ظرفیت ارجاع کار یا تـعداد کـار مجـاز شما تجـاوز می نماید مراتب را کتبا به دستگاه مناقصه گزار و دفتر امور پیمانکاران معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی اطلاع دهید شرکـت شما در این مناقصه و اعلام پیشنهاد قیمت به منزله رعایت موارد فوق بوده و در صورتیکه مراتب فوق رعایت نشده باشد تسلـیم پیشنهـاد شمـا از درجـه اعتبـار ساقـط بوده و وفق مقررات اقدام میشود.
         
        14-دستگاه مناقصه گزار در قبول هر یک از پیشنهاد ها مختار است.
         
        15-هرگاه اطلاع حاصل شود کـه پیشنهـاد دهندگان به زیان مناقصه گزار و یا منافع جمهوری اسلامی ایران تبانی نموده اند ضمانت نامه شرکت کنندگانی که در این جریان حضور داشته اند ضبط می گردد و اسامی ایشان به مراجع قانونی و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان اعلام می گردد .
         
        16-در صورتیکه برنـده مناقصـه ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ برنده در ارائه مدارک لازم و ضمانت نامه حسن انجام تعهدات تاخیرنماید ضمانت نامه شرکت در مناقصه وی به نفع شهرداری ضبـط و در صورتی که از انعقـاد قرارداد خـودداری نماید با نـفر دوم قـرارداد منعقد خـواهد شد و در صـورت خودداری نفر دوم ضمـانت نـامه وی ضبط خواهـد شد .
         
        17-مناقصه گزار می تواند تا روز تعیین شده برای تسلیم پیشنهاد با صدور الحاقیه و یا اصلاحیه در اسناد مناقصه ، تجدیدنظر کرده و یا موعد تسلیم و یا گشایش پیشنهادها را ، به تعویق اندازد .
         
        18-شهرداری می تواند مقدار کالا یا کار مورد معامله را تا 25% کل مورد معامله کاهش یا افزایش دهد.
         
        19-پیشنهاد دهندگان بایستی قانون منع مداخله کارکنان دولت را رعایت نمایند.
         
        20-در صورت مشاهده هر گونه نقص ، ابهام یا دوگانگی در اسناد مناقصه یا شرایط اعلام شده موضوع ترجیحاًبصورت کتبی ویا از طریق شماره تلفن 38591091منعکس و پیگیری گردد.
        طبقه بندی : تنظیف شهری
        زمان شروع :
        ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
        مهلت تحویل پیشنهاد تا :
        ۱۴:۰۰:۰۰۱۳۹۷/۰۴/۰۹
        تاریخ پایان دریافت اسناد :
        ۱۳۹۷/۰۴/۰۹۱۴:۰۰:۰۰
        مبلغ براورد اولیه :   98,818,075,460   ریال    معادل :   نود و هشت میلیارد و هشتصد و هیجده میلیون و هفتاد و پنج هزار و چهارصد و شصت ریال
        مبلغ ضمانت نامه :   303,000,000  ریال    معادل :   سیصد و سه میلیونریال
        هزینه آگهی در روزنامه :   هزینه آگهی روزنامه با برنده اول خواهد بود
        هزینه اسناد :    مبلغ :      ریال    معادل :  صفرریال
        محل دریافت اسناد: سایت ets.mashhad.ir
        محل تحویل پیشنهاد :   میدان عدل خمینی شهرداری منطقه 8   تلفن :  38536913
        زمان بازگشایی پاکات :   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱۰۸:۳۰:۰۰
        رشته ها :
        ردیف رشته حداقل رتبه حداقل سطح
        1 پیمانکاران - خدمات --- 5
        دارا بودن هم زمان رشته های فوق برای تامین کنندگان در مناقصه جاری اجباری است
        خلاصه صورت جلسه
        فایل صورت جلسه :---
        نتیجه مناقصه /استعلام
        برنده های مناقصه / استعلام
        نام شخص یا شرکت اعضای هیئت مدیره دارندگان امضای مجاز شناسه ملی کد اقتصادی برنده مناقصه
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد/ طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد