"دعوتنامه تجدید مناقصه عمومی"
سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد طبق مجوز شماره 38.98.8189-98.04.22 ،در نظر دارد براساس شرایط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه،مناقصه ای را به شرح ذیل برگزار نماید.
1-موضوع : اجرای طرح ارتقای ایستگاه پمپاژ پردیس قائم.
محل اجرا : استان خراسان رضوی-شهر مشهد.
شرح مختصری از پروژه:
تهیه،حمل-نصب و راه اندازی تاسیسات الکتریکال،مکانیکال و احداث یا اصلاح ابنیه جهت نصب و راه اندازی الکترو پمپ های شناور در ایستگاه پمپاژ پردیس قائم.
تبصره:در صورت تاخیر در انجام کار توسط طرف قرارداد آتی،جرایم مربوطه(برابر شرایط عمومی پیمان و شرایط دفترچه مناقصه)به ایشان تعلق می گیرد.
2-مدت واگذاری : 5 ماه.
3-برآورد انجام کار : 7.199.159.516 ریال.
4-دستگاه نظارت : معاونت فنی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد و مشاور طرح شرکت مهندسی مشاور سروآب.
5-مهلت مراجعه برای دریافت و تحویل اسناد : از مورخه 98.05.07لغایت مورخه 98.05.17.
6-آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات : ساعت 13:15 مورخه 98.05.17 .
7-زمانبازگشایی پیشنهادات : پیشنهادهای واصله ساعت 15 مورخه98.05.19 در سالن جلسات سازمان بازگشایی خواهد شد.هر یک از پیشنهاد دهندگان یا نماینده ایشان می توانند در جلسه بازگشایی حضور داشته باشند.
8-پاکتهای مناقصه : پاکت ها می بایستی سربسته و لاک و مهر شده به شرح ذیل تحویل دبیرخانه سازمان شود و رسید دریافت گردد:
پاکت الف:محتوی ضمانت شرکت در مناقصه به مبلغ 360.000.000 ریال.
8-1:ضمانت های قابل قبول،چک تضمین شده یا چک بین بانکی یا ضمانت نامه بانکی یا فیش نقدی می باشد.(حساب شماره 700834125018 بانک شهر بنام سپرده عاملیت شهرداری مشهد(سازمان پارکها).
8-2:چک جاری،ایران چک و وجه نقد مورد قبول نمی باشد.
8-3:ضمانت نامه بانکی باید در فرم صحیح خود و همراه با پرفراژ و تمبر ارائه گردد.ضمانت حسن انجام تعهدات بجای ضمانت شرکت در مناقصه ارائه نشود.
8-4:مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
پاکت ب:محتوی اسناد مناقصه به انضمام تصویر گواهی تائید صلاحیت ایمنی پیمانکاران.
پاکت ج: محتوی برگ دعوتنامه و نرخ پیشنهادی که می بایستی بدون خط خوردگی و به صورت عددی و حروفی باشد.
(بر روی هر پاکت می بایستی عنوان مناقصه،اسم شرکت یا شخص حقیقی و تلفن و عنوان پاکت قید گردد).برای اشخاص حقوقی علاوه بر موارد مذکور تصویر آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت نیز ضمیمه گردد.
تبصره:کلیه مدارک پاکات ب و ج می بایستی پرینت گرفته شده و ممهور به مهر و امضاء متقاضی باشد.
9-سایر شرایط:
1:هزینه چاپ آگهی مناقصه در روزنامه از برنده دریافت خواهد شد.لذا متقاضی می بایستی از هزینه آگهی هر مناقصه قبل از ارائه پیشنهاد اطلاع حاصل نماید.
2:پرداخت کلیه کسورات قانونی قرارداد با برنده می باشد.
3-:ضمانت حسن انجام تعهدات قرارداد،طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد به شماره 4908/2/ش مورخ 13/12/82 ،معادل 5درصد مبلغ پیمان دریافت خواهد گردید.
4:شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف سازمان موضوع ماده 11 آئین نامه معاملات شهرداری میباشد.
5:برنده مناقصه اقرار می نماید که با علم و اطلاع کافی از موضوع مناقصه و مشخصات آن پیشنهاد خود را ارائه داده و هیچگونه جهلی باقی نمانده که بعدا به آن استناد کند و بدینوسیله کلیه خیارات مخصوصا خیارغبن ولو فاحش را از خود سلب و ساقط می نماید.
6:دستگاه مناقصه گذار در قبول یا رد هر یک از پیشنهادها مختار است.
7:هر گاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان به زیان مناقصه گذار و یا منافع جمهوری اسلامی ایران تبانی نموده اند،ضمانت نامه شرکت کنندگانی که در این جریان حضور داشته اند ضبط و اسامی ایشان به مراجع قانونی اعلام خواهد شد.
8:در صورتی که برنده مناقصه ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ نظریه کمیسیون معاملات مبنی بر برنده شدن در ارائه مدارک لازم و ضمانت حسن انجام تعهدات تاخیر نماید،ضمانت شرکت در مناقصه وی به نفع سازمان ضبط و با نفر دوم قرارداد منعقد خواهد شد و در صورت خودداری نفر دوم نیز ضمانت وی ضبط و با نفر سوم وفق مقررات قرارداد منعقد و در غیر اینصورت مناقصه تجدید خواهد گردید.
9:مناقصه گذار می تواند تا روز تعیین شده برای تسلیم پیشنهادات با صدور الحاقیه و یا اصلاحیه در اسناد مناقصه،تجدید نظر نموده و یا موعد تسلیم و یا گشایش پیشنهاد را به تعویق اندازد.
10:مناقصه گذار می تواند حداکثر تا 25درصد مبلغ قرارداد را،از موضوع قرارداد کاهش یا افزایش دهد.
11:پیشنهاد دهندگان می بایستی قانون منع مداخله کارکنان دولت را رعایت نمایند.
12-حداکثر مدتی که برای بررسی پیشنهادها و تشخیص برنده مناقصه و ابلاغ به ایشان بوده مدت پنج روز کاری می باشد.
13-قرارداد شامل پیش پرداخت نمی گردد.